torstai 20. heinäkuuta 2017

Kukkakuvia




Kesäiset kukkaset!
Niitä on aina ilo kuvata.
Herkkää kesäfiilistä.
Pieniä yksityiskohtia.
Valon voimaa.
Väriloistoa.

Kotiuduin tänään Tampereelta.
Pari yötä reissussa teki hyvää. 
Tammerfestit koettu ekaa kertaa ja tykkäsin kovasti.
Hyvää musaa ja shoppailua.
Ja tulipa taas testattua minun kartanlukutaito sekä suuntavaisto
ja todettua, että huonoja ovat...todella surkeita.
:)
Tampere ei ole erityisen tuttu kaupunki minulle
ja yksin kun reissailee, niin kartturi puuttuu...
Varsin hupaisia tilanteita itselleni, 
mutta onneksi osaan nauraa omille
pienille kömmähdyksilleni...
Aikansa kun yrittää, niin perille löytää.
:)
Suunnistajaksi minusta ei ole!!
Ratinaan onneksi löysin ongelmitta ja takaisin hotellille myös.
Tiedän, kuulostaa hurjalta, mutta lahjaton olen tällä saralla.
Olen onneton syntynyt ilman sisäistä kompassia!
Onko kenellekään muulla samaa tilannetta?
Onko minulla kohtalotovereita?!
;)
 































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

KIITOS VIESTISTÄSI :)