sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

Pinkki hortensia




Tämän kesän hortensia on pinkki!
Viime vuonna oli valkoinen, vaihtelu virkistää.
On se kaunis!
Pitäisi vaihtaa suurempaan ruukkuun, ehkä lomalla saisin sen tehtyä.
Helteellä menee vettä joka päivä...eli vaihto olisi tarpeen...
Parvekkeen vihreä & valkoinen linja rikkoutui pienesti tämän hortensian saavuttua.
Eikä ollenkaan huono asia, toimii näinkin tämän kesän parvekkeen look.
Hortensian vieressä on suloinen muurikello, jonka sain lahjaksi töissä.
Eli väriä löytyy!
Vihreää, valkoista, pinkkiä, lilaa, ruskeaa...(ja tuo karmea sininen seinässä).
Tuo lila taitaa tosin jo vetää viimeisiään, mikä lie sillekin tullut?
Liikaa vettä?
Se tyypillinen...!
Miten teidän viikonloppu sujui?
Minä olen viettänyt laatuaikaa veljentytön kanssa!
<3
Puistoretkiä, leffaa jne.
:)
 





 

























 

8 kommenttia:

  1. Musta tuntuu, etten ole tollasta pinkkiä versiota nähnytkään. Niitä sinertäviä ja valkoisia ja vihreitä kylläkin. Ja joku viiraus tässä nyt on vissiin itselläkin tapahtumassa, että pinkki on alkanut kukkavärinä viehättää, vaikka valkoisen nimeen olen tähän asti vannonut. Kauniilta tuo näyttää. Kunhan ei palellu. Hrrrr. Muuttui kyllä melko hyytäväksi kelit kertalaakista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikeassa oli kolme eri väriä ja mä valitsin tämän pinkin :) Tulilatvasta minulla on tainnut myös olla joskus partsilla pinkki versio. Pitänee ottaa hortensia yöksi sisälle ettei palellu. Kylmää on, mulla oli tänään töissä ulkona toppatakki päällä :D Hrrr tosiaankin :/

      Poista
  2. Hortenssiat on kyllä tosi kauniita ja vieläpä kestäviäkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauniita ovat, totta! Helppojakin ja kestäviä niiden on oltava, koska minun hoidossa pärjäävät :D

      Poista
  3. Ihana Hortensia!
    Minulla ei hortensiat menesty! Kaksi on jo kevään aikana kuollut!
    Niille vissiin pitää joka päivä antaa vettä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vettä menee paljon, se on totta. Vaikka olisivat helteessä nuukahtaneet, niin vesi saa ne kyllä heti virkoamaan :)

      Poista
  4. Hyvin värikoordinoidulta näyttää minun silmään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä homma :) Muurikello valitettavasti jo menehtyi, näin se menee tässä osoitteessa yleensä :)

      Poista

KIITOS VIESTISTÄSI :)