lauantai 7. tammikuuta 2017

Lämmintä kaulaan




Olen kaulaliinahamsteri, myönnän täysin!
Sorruin taas alesta ostamaan pari uutta...
Näin muhkeita ja paksuja minulla ei tosin ollut entuudestaan,
joten lienevät lieventävin asianhaaroin ja perusteluin
kuitenkin hyvät ja tarpeelliset ostokset...!
;)
Molemmat piti ennen käyttöä suihkuttaa huuhteluaineella,
sen verran paljon ritisivät ja ratisivat.
Niin ihanat näillä ihanilla pakkasilla!
Oletteko te tehneet hyviä ale-löytöjä?
:)

 
 























6 kommenttia:

  1. Hyvät ostokset! Mä olen vasta kuluneen vuoden, eipäs kun viime vuoden, aikana oppinut käyttämään muhkeita huiveja. Nyt haaveilen sellaisesta balmuirin villahuivista, joka on vähän (eikä niin vähääkään...) liian kallis pakkaspäivän heräteostokseksi. Ehkä pitäisi ruveta ihan säästämään sitä varten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huiveja pitää olla joka lähtöön... muhkeita ja vähemmän muhkeita :) Muhkeat tuntuvat ylellisiltä ja onhan ne lämpimiäkin tuiskuissa ja viimoissa.

      Poista
  2. Vaatehuoneprojektin yhteydessä huomasin puserovarstojeni olevan aika huonot. Ostin siis pari uutta paitista alesta. Poika taas kasvaa niin hurjaa vauhtia, että oatoskoriin sujahti kuorihousuista alkaen kaikkea;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt onkin hyvä aika uusia varastoja :) Halvalla lähtee kaikkea tarpeellista ja hyödyllistä.

      Poista
  3. Hienot löydöt! Tunnustan, että mä olen kanssa huivien hamstraaja, kun niitä vaan pitää olla monenlaisia. Nyt alkoi kyllä tuntua, että multa puuttuu tuommoinen paksu ja pehmoinen... Vieläköhän alesta löytyisi?!?! 😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tervetuloa blogini pariin :) Käväise toki tsekkaamassa löytyykö vielä. Luulenpa, että löytyy. Huiveja tarvitsee läpi vuoden :)

      Poista

KIITOS VIESTISTÄSI :)