keskiviikko 20. toukokuuta 2015

Kesäiset tyynyt






Terveisiä taas parvekkeelta!

Hortensia on edelleen voimissaan ja kukoistaa. On tainnut kasvaakin viikon aikana jonkin verran! Tämä oli pakko mainita tähän alkuun tuoreeltaan :D Sen verran olen soimannut vihertaitojani... (Terveisiä Annukalle!)
:) 

Talven jälkeen parveke kaipaa väriä ja raikastusta. Mieleni minun tekevi raikkaita ja pirtsakoita värejä. Muuten kotini on hyvinkin "väritön" ja rauhallinen, mutta tänne on pakko saada sitten pirskahtelevaa kesätunnelmaa värien muodossa.
Tässäpä tämänhetkinen tyyny- ja värivalikoima! Kukkaset ovat kaikki valkoisia, ettei liian levottomaksi mene...
Jotain voisi ehkä karsia pois, alkaa olla somistetta ym. jo liiaksikin, mutta antaapas nyt olla kuitenkin - kunnes kyllästyn...












10 kommenttia:

  1. Kaunista ja niin kesäistä! Tuollaiset Pentikin sinivihreät tyynyt löytyy meiltäkin pojan huoneesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesäistä on! :) Pentikin kesätyynyissä on aina niin kauniit kuosit ja värit <3

      Poista
  2. Hyvähyvä Pia :). Ja mun piti siihen hortsensianhengissäpitämiskisahaasteeseen vielä lisätä, että mun vilpitön toive on, että me molemmat voitetaan :D. On ne niin nättejä.

    Mun mielestä just ihanan värikästä sun partsilla. Itsekin olen aika "väritön" tyyppi, mutta joku kolkka on kiva olla ihan erilainen kuin muut. Etenkin siinä vaiheessa, kun luonnosta ei vielä löydy värejä, on kivaa että niitä on partsilla/terassilla.

    Iloista viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haastekamu kannustuksesta :) Eiköhän me pärjätä :)
      Parveketta on kiva laitella vuodenaikojen mukaan eri värein ja fiiliksin! Sisätiloissa sitä ei tule tehtyä. Sisällä on samat sävyt kesät talvet.
      Mukavaa loppuviikkoa! :)

      Poista
  3. Kauniin värisiä tyynyjä!
    Minäkin tykkään laittaa terassille enemmän väriä, kun sisällä on aika väritöntä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä tyynyissä on raikkaat värit! :) Tykkään kovasti. Ulkotiloissa voi olla värimaailma rohkeampi kuin sisällä, minulla se menee näin :) Värit kuuluvat kesään <3

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos, Jenna :) Kyllähän tuolla viihtyy jos säät sallivat :)

      Poista

KIITOS VIESTISTÄSI :)