lauantai 11. heinäkuuta 2015

Viikonlopun kukat



Eilen ostin viikonlopun kunniaksi kukkakimpun. Tästä on tullut näköjään mun
lemppari, lie jo kolmas kerta tätä lajia tänä kesänä.
Ja kuvattua on tullut aiemminkin.(kurkkaa täältä)
Kauppareissulle sattui mukaan tällainen kesäinen kangaskassi ja tämä
kaksikko - kukat ja kassi - sopivatkin oikein hyvin yhteen!
Joten eipä siinä taas muu auttanut, kuin kamera esiin ja
tänään sitten postausta väsäämään :)
Minulla on loma nyt puolessa välissä. Jokohan tämä rento meininki
loppuisi vähitellen ja saisi tehokkuusvaihteen päälle!!
Eilen tosin olin jo tosi tehokkaana. Sain nimittäin aikaiseksi ottaa ulkoiselle
kovalevylle talteen kaikki valokuvat vanhasta, hitaasta läppäristä.
Se ei hetkessä tapahtunut.
Läppärivanhus oli aika kovilla siinä hommassa :) Kertaalleen jo pimeni
ja olin varma, että hajosi lopullisesti. Virkosi onneksi! Edellisestä varmuuskopiosta
 olikin pari vuotta...aika riskillä olin elellyt siis jo pitkään, myönnän... :D
Nyt kuvat ja kaikki musat tallessa! Ne pitäisi siirtää vielä uuteen läppäriin...
Huomenna?!
:)

Rentoa lauantai-iltaa!
Mä alan siivoamaan :)


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

KIITOS VIESTISTÄSI :)