sunnuntai 11. joulukuuta 2016

Näihin ei kyllästy!




Tähtiin nimittäin!
Näitä olen kuvannut ennenkin...
Nämän ovat niin sievät ja pienet joulukoristeet, että näistä ei voi luopua.
Joulun jälkeen nämä muuttuvat talvikoristeiksi
ja jäävät ilahduttamaan kotiani vielä hetkeksi.
Kirkkaassa Mariskoolissa nämä tähtöset näyttävät niin kauniilta.
Ja en siis ole itse näitä askarrellut!
Ostin pari vuotta sitten Anttilasta ison kasan näitä joulun jälkeen alesta.
Onneksi ostin!
Mistä enää löytää kivoja joulujuttuja...

Miten teidän viikonloppu on sujunut!
Minä käväisin ystävän kanssa Joensuussa yhden yön hotellireissulla.
Parin tunnin ajomatka, ei paha.
Hyvää ruokaa, vähän kuohuvaa joulujuomaa sekä yksi huippu esiintyjä!
Olipa taas niin hyvä keikka ettei mitään rajaa!!
Kyllä se Karavaani-jengi vaan osaa viihdyttää!
Ehkä joutuu varailemaan uutta hotellikeikkaa ensi keväälle...
Pitäähän ne nähdä jos noinkin lähelle saapuvat, Joensuuhun siis taas...
Niihin ei kyllästy, ei koskaan!
😊
 
 

























 

2 kommenttia:

  1. Anttilan konkurssi oli kyllä todellinen takaisku! Mä ostin sieltä aina mun pellavalakanat tarjouskampanjoiden aikaan ja nyt olin jo hetken ihan hädässä, että mistä mä nyt saan kohtuuhintaisia pellavalakanoita. Onneksi hobby hallista löytyy, joten kannattaa pitää se mielessä! Ja voihan taas karavaani! Mä en ole vieläkään muka kerennyt yhdellekään keikalle sitten viime kesän. Helsingissä ois ollut yks ilmaiskeikkakin, mutta minä tumpelo missasin sen! Kyllä harmitti ja varsinkin, kun vielä satuin olemaan Helsingissä juuri samana päivänä. Vastedes täytyy yrittää olla skarppina. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos pellavavinkistä :) Anttilasta sai kivoja joulukoristeita, nyt lie sit vanhoilla mentävä tulevat joulut. Kevään Karavaanin keikat on jo julkistettu, katsot sieltä nyt tarkasti minne meet :) Mulla tuli kahdeksan keikkaa tälle vuodelle, aika hyvä suoritus :) Kuopio ei ole kevään listalla, joten pitänee suunnitella lähtö jonnekin muualle.

      Poista

KIITOS VIESTISTÄSI :)